.comment-link {margin-left:.6em;}
Friday, October 13, 2006
هلوسة قبل الفطور
بُص .... شوف
الباشا شكله مألوف
بيجري بسرعة ملهوف
ورا نصيبه من الالوف

بُص ... شوف
الجماعة قاعدين ساكتين
يمكن زيه واخدين
رشاوي وعمولات قابضين
بُص ... شوف
حرامية وولاد ناس
في البلد همه الاساس
ضميرهم من كل قياس
بُص ... شوف
 
posted by Fuzzy at 7:51 PM | Permalink |


19 Comments:


  • At October 13, 2006 10:02 PM, Blogger lawyer

    اييييييييه

    و المثل يقول
    يا وليدي ابوك مو ماباق عشان اهو شريف

    لألألأ
    يا وليدي ابوك ما باق لانه ما لقى شي يببوقه


    الله يغنينا يا رب بالحلال

     
  • At October 13, 2006 10:27 PM, Blogger albandry

    يالهوي

    هوا في ايييه

    كول ده حصل أبل الفتار

    لا اله اللا الله

    ياساتر يارب

     
  • At October 14, 2006 12:06 AM, Blogger Princess

    حلوه حلوه اويييييي . . صج اللي سمعته انه شعبان عبدالرحيم بيغنيها للانتخابات الجايه !!!!

     
  • At October 14, 2006 12:32 AM, Blogger Fuzzy

    lawyer

    اول يقولون عيال الحمايل ما يسوون جذي .. بس للاسف الواقع الحالي ان اللي بمركز ومايبوق يقولون عنه مغفل

    albandry

    اييييييييه مين طفّا النور ؟
    بلاوي حسلت أبل الفتار بس ربنا ستر
    كل سنه وانتي تيّبه

    princess

    آه ده كلام آخر روشنه وعبدالرحيم حيغنيه السنه دي في مارينا عالبلاج

     
  • At October 14, 2006 1:13 AM, Blogger MuLaN

    bo9 shoof..3dwya 3aml eeh =P

     
  • At October 14, 2006 1:54 AM, Blogger Cr8ivia

    يالله حسن الخاتمه

    والله ما يفكرون انها كلها جم سنه و يفنقشون

    بعد اللي ريلهم و القبر اردى و اردى

    يالله تعافينا و لا تبلينا و تغنينا بحلالك عن حرامك

     
  • At October 14, 2006 2:10 AM, Blogger UmmEl3yal

    Beautiful!! Unfortunatly, not just the Basha steals. It's anyone who can! Allah Yaster :)

     
  • At October 14, 2006 2:13 AM, Blogger Fuzzy

    mulan

    هاهاها شخباره عدويه ؟

    cr8ivia

    أحلى من الحلال مفيش


    ummel3eyaaal

    اي بس الباشا رمز للهوامير اللي يبوقون بالملايين
    اما الفقاره مساكين اللي يبوق طابع بعشرين دينار وينسجن واللي يبوق تلفزيون او تلفون هاهاها اما الباشا ملاينييه تحميه ووراه فريق محاماة يدافع عنه

     
  • At October 14, 2006 2:44 AM, Blogger سالفة قلب

    هُوِّ فيــه إيــه؟؟؟؟؟؟؟

     
  • At October 14, 2006 3:17 AM, Blogger MuLaN

    lol wat i meant by 3dwya is u =D

     
  • At October 14, 2006 3:20 AM, Blogger Fuzzy

    سالفة قلب

    هوه منين يودي على فين ؟ أيس فيه
    !!

    mulan

    هاهاها لا انا شعبان عبدالرحيم
    وهبطل السجاير وابدا اشيل حديد
    هيييييييييه هيييييييييه

     
  • At October 14, 2006 4:24 AM, Anonymous Anonymous

    المشكلة ان اكثر الناس سلبا ونهبا صارو اكثر الناس وطنية

     
  • At October 14, 2006 4:35 AM, Blogger Mamloo7a Q8ia

    فزي اذا بالاذاعه يقولون حق الناس انهم يبون كوميشنز ويجاهرون بالافطار يعني تشجيع على الفساد بعد شتبي من اصحاب الذمه الواسعه يسوون؟؟؟

     
  • At October 14, 2006 4:41 AM, Blogger tweety

    !!!!
    بلاش بصبصة بأه الاه

    عطاك الله حدا الشايتين يا تبوق يا تنباق
    حسبي الله على اللي في بالي

     
  • At October 14, 2006 6:56 AM, Anonymous Anonymous

    بص يا سيد فززى
    الدنيا يا طحييين يا كهرباء
    بترووول ما فيييييييش

    طب نعمل ايييييييه
    الساعة بخمسة جنيه والحسابة بتحسب :)))

     
  • At October 14, 2006 1:28 PM, Blogger Witty

    إيه ياراجل إنت ده
    إيه اللي إنت عملو ده
    عيب عليك في السن ده
    يطلع منك كل ده

    فهّمني .. علّمني ..
    فهمني فهّم فهّم.. علمني علّم علّم

    مادري .. طرت عليّ هالاغنية لما شفت الشعر والتعليقات عن مغنيّ الشارع

    وهم الشكوى لله

     
  • At October 14, 2006 3:56 PM, Blogger حسام بن ضرار

    قاعد اتخيل شعبان عبدالرحيم المكوجي وهو يلحنها ويغنيها

    :)



    اللهم اغننا بحلالك عن حرامك وبفضلك عمن سواك

     
  • At October 14, 2006 5:53 PM, Blogger Fuzzy

    soulvoice

    يقتلوا القتيل ويمشوا بجنازته


    mamloo7a q8ia

    وبالتلفزيون دعاره رسميه صاحبة الامتياز والامبراطورة

    tweety

    منو اللي في بالج ؟


    mishari

    حبه فوق وحبه تحت
    وياهل الله ياللي فوق ما تبصوا على اللي تحت

    witty

    انا كنت بموت بالمشمش دلوقتي بموت في المنجه
    هاهاها
    قلبنا كازينو الليل

    حسام بن ضرار

    لا شعبان عبدالرحيم حكومي ... ابي على الحجار يغنيها

     
  • At October 14, 2006 6:48 PM, Blogger الفراشة

    الله

    ياسلام كل هذا صار قبل الفطار
    اشوه اني دخلت بعد الفطار

    كان استخفيت على هالهلوسه

     

Links to this post:

Create a Link